h1

– Aggro

16 mars 2009

I helgen hade vi som jag sa tidigare, dansläger på Altira.
Vi skulle alla komma på vad vi som danspar var duktiga på.
Det enda jag och D kom på var, att vi var duktiga på att bråka. Efter en lång diskussion med Henke och Jojo Stillman kom vi överens om att varje gång vi började bråka så skulle vi ta ett djupt andetag och gå ifrån varandra några minuter.
Henke och Jojo hade varit i samma sits som oss, Henke var den som var lik mig, ett Aggro utan dess like, så den stor förändringen var vi tvugna att fixa.

Iaf så har jag och D varit och tränat idag, och tänka sig så fungerade den här taktiken, varje gång jag kände att det höll på att koka över så gick jag ifrån en stund och sen var det bara att köra igen.
Vi har fått massor gjort och lärt oss massa nya saker idag.

Så Stort Tack Henke & Jojo för det bra tipsen!!!

Nu ska vi se på Spårlöst och få i oss lite kvällsfika 🙂

/Janie

En kommentar

  1. Aggro … mmm 😉 Det kan man juh va … hihi!!

    Hade oXå velat vara med …. alltså inte att bråka .. men med Jojjo & Hence!!

    Kram kram



Lämna en kommentar